اشتغال به تحصیل دانشجویان مركز آموزش عالی میراث فرهنگی تا سال 92 تمدید شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، براساس مصوبه یكصد و پنجاه و سومین جلسه شورای عالی اداری، درخواست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر تمدید مهلت اشتغال به تحصیل دانشجویان مركز آموزش عالی میراث فرهنگی مورد موافقت قرار گرفت.

تصویب نامه شورای عالی اداری به امضای دكتر 'محمود احمدی نژاد' رییس جمهور و رییس این شورا رسیده و در جریان آن، مصوبه پیشین شورای عالی اداری در تاریخ 20 مرداد 1389 اصلاح شده است.

طبق مصوبه قبلی شورای عالی اداری، تمام دانشجویان موجود در مركز آموزش عالی میراث فرهنگی برای اتمام تحصیلات خود حداكثر تا پایان سال 1390 فرصت داشتند.

شورای عالی اداری در مصوبه پیشین خود، پذیرش دانشجوی جدید در هر رشته یا مقطع تحصیلی توسط مركز آموزش عالی میراث فرهنگی را ممنوع اعلام كرد و مصوب شد كاركنان و اعضای علمی این مركز نیز در اختیار وزارت علوم قرار گیرند تا به تناسب تخصص آنها در واحدهای مربوطه توزیع شوند.

مصوبه جدید شورای عالی اداری به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت علوم و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ابلاغ شده است.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: باغ , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: